تجهیزات تصفیه فاضلاب2020-11-21T16:49:28+03:30

 شرکت شیمی پژوهش صنعت برای اولین بار در ایران توانسته است ماشین آلات و تکنولوژی ایرانی برای صنایع سلولزی و همچنین تصفیه فاضلاب را به خارج از کشور صادر نماید. کشورهای ترکیه، سوریه، افغانستان، آذربایجان، جمهوری نخجوان از مقاصد صادرات خدمات مهندسی و ماشین آلات تولیدی این شرکت بودند. این شرکت همچنین در رزومه خود بومی سازی و پروتوتایپینگ تعداد انبوهی از تجهیزات معدنی را در سایز و مشخصات مختلف دارد.

 

ماهیت فعالیتها در شرکت اساسا تحقیق و توسعه ای بوده و تجهیزات حسب نیاز و سفارش بازار طراحی و ساخت میشوند. در طول این سالها روند ساخت پروتوتایپ تجهیزات بسیار صعودی بوده و این نشان از توان قابل توجهی است که در این مجموعه گرد هم آمده است. طراحی و ساخت تجهیزات سنگین و پیچیده برای صنایع سلولزی، صنایع معدنی و کانی، سیستم های تصفیه فاضلاب، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع شیمیایی و سایر زمینه ها و برای اولین بار در کشور، امکان عدم نیاز کشور به واردات خیلی از تجهیزات را فراهم نموده است.

 

این شرکت در سال 1394 و پس از بازدید جناب آقای دکتر ستاری، معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و پس بررسیها و ارزیابیهای انجام شده از سوی این معاونت بعنوان یکی از معدود شرکت های بزرگ تولیدی شمالغرب دانش بنیان شناخته شده است.

 تنوع محصولات دانش محور و پیچیده نوآورانه این شرکت موجب گردید که انبوهی از تجهیزات تصفیه فاضلاب سنگین و پیچیده مورد نیاز صنایع تصفیه فاضلاب در واحد تحقیق و توسعه این مجموعه طراحی و در کارخانجات شرکت به تولید رسیده و در بازارهای داخل و خارج از کشور به مشتریان تحویل گردند.

تجهیزات تصفیه فاضلاب