بازدید عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه خانه ملت از فعالیت های شرکت شیمی پژوهش صنعت بازدید کرد.

دکتر روح اله متفکر آزاد روز سه شنبه در بازدید از سایت ساخت تجهیزات سنگین معدنی ، نفت و گاز و سایت مرکزی تولید ماشین آلات دوار و کاغذسازی با فعالیت های این واحد صنعتی آشنا و در جریان آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی شرکت قرار گرفت.

در حاشیه این دیدار مدیرعامل شیمی پژوهش صنعت به تشریح اقدامات شرکت متبوع خود پرداخت و گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال 1376 با اجرای پروژه های EPC برای صنایع سلولزی کشور و تولید ماشین آلات کاغذسازی آغاز و به تدریج بر اساس نیاز بازارهای داخلی صنایع ایرانی نسبت به طراحی و ساخت دیگر ماشین آلات اقدام کرده است.

مهندس عبدالتوحید حبیب زاده افزود: هم اکنون این شرکت در زمینه های طراحی و ساخت تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، فناوری و تجهیز خط تولید خمیر کاغذ و کاغذ، انواع تجهیزات معدنی، انواع کاغذهای فیلتر، واحدهای تصفیه فاضلاب و پمپ های وکیوم رینگ آب فعالیت دارد به نحوی که اکنون نیاز کشورهای مختلفی نظیر ترکیه، افغانستان، جمهوری آذربایجان و سایر مشتریان خارجی را تامین و ارسال می کند.

وی ادامه داد: هم اکنون مهندسی و ساخت بخشی از تجهیزات معدنی مس سونگون ورزقان بر عهده این شرکت است و پروژه با تمام ظرفیت های موجود در حال پیشرفت و تحویل به کارفرماست.

2020-08-02T08:46:05+04:30