پمپ وکیوم CL2020-12-21T12:20:08+03:30

ساخت پمپ های وکیوم رینگ آب ظرفیت بالا سری CL

شرکت شیمی پژوهش صنعت در طراحی و ساخت تجهیزات دوار و علی الخصوص پمپ های وکیوم، با تکیه بر تجربه 30 ساله خود و در راستای تامین نیاز صنایع کشور به پمپ های وکیوم رینگ آب با ظرفیت بالا اقدام به مهندسی پمپ های وکیوم برندهای مطرح جهانی مثل NASH، SIHI وElMO  و درنهایت طراحی و ساخت پمپ های وکیوم سری CL و سری 2BE نموده است.

در این راستا این شرکت پس از طراحی اولیه و انجام مطالعات بهینه سازی مثل :

-شـــبیه سازی کامپیوتری برای بهینه سازی عملکرد و افزایش راندمان در محیط های نرم افزاری Fluent و Ansys

-طــــراحی و بهینه ســــازی مکانیــــکی اجزاء در مــحیط های نرم افزار Ansys و Abaques

-تـحقیقات گــــسترده در زمینه انتخاب مـواد، پوشش ها و عملیات های سطحی برای افزایش عمر و عملکرد و تطبیق با نیازمندی های فرایندی صنایع مختلف،

-نمونه سازی و تست عملکرد در محیط آزمایشگاهی و سپس در شرایط واقعی کار و انجام اصطلاحات لازم اقدام به تولید انبوه این نوع تجهیز نموده است.

در حال حاضر این شرکت با تولید انواع پمپ های وکیوم سری CL با رنج ظرفیتی 750 الی 9600 متر مکعب در ساعت و سری 2BE با رنج ظرفیتی 2500 الی 24000 متر مکعب در ساعت علاوه بر تامین نیازهای وارداتی صنایع داخلی، با صادرات گسترده آنها به کشورهایی مثل ترکیه، آذربایجان، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان و … توانسته است سهم بازار قابل توجهی در منطقه کسب کند.

این شرکت در کنار تولید پمپ های وکیوم استاندارد خود، با تجهیز واحد تعمیرات تخصصی، خدمات تعمیرات تخصصی و بازسازی اساسی، ساخت قطعات یدکی، جرم گیری، بالانس استاتیک و دینامیک، تست عملکرد، نصب و راه اندازی را در کنار خدمات مشاوره ای خود ارائه می نماید.